15 kg...........JIPPI !!!!!!!!!!!!!!!

Hej mina vänner :) Igår var det vägning igen.....................ja tror inte själv de e sant..................jag har klarat mina 15 kg :)
Mitt mål var ju att försöka till den 8 augusti, men de e fixat nu ...........coolt !
Nu ser jag ett slut på detta..............de e himla kul, samtidigt som de e en saknad :( Ja har träffat många nya vänner på ww som ja inte träffat annars :) Men de finns en bit kvar att kämpa med, men de ska ja fixa :)

Nu ska ja gå o lägga mej , för ja e dödstrött...........hör av mej i morron :)



Kramis på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS :)

2009-07-29 @ 10:45:46
Postat av: Anneli

Grattis grattis grattis

du är jätte duktig

jag är stolt över dig..

puss anneli

2009-07-29 @ 11:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0