Klänning vore kul att ha på sej :)

Jaha här sitter ja med min kopp kaffe o väntar på att få resultatet efter mina 3 veckor på egen hand :) Då pratar ja som ni förstår om min vägning som sker idag kl.9.30 ..............spännande...............ja väger mej ju bara där så ja har ingen aning om hur de gått.
Ja har själv snart 3 veckor semester :) har ja klarat dessa 3 veckorna när WW haft stängt ,så bör ja ju klara mina egna veckor........eller hur?


På tal om annat.........mitt minsta barnbarn Vincent har snart sin namngivningsfest :) Vad tusan ger en farmor & farfar då som minne ? Helt plötsligt har ja fått hjärnsläpp......kan inte komma på nåt piffigt..........men de dyker nog snart upp........tror ja :) Hoppas på fint väder, för de kommer säkert bli en trevlig tillställning :)

Då kommer vi helt plötsligt in på kläder..............va tusan har man på sej på en sån fest :) Är ledig tisdag , onsdag så ja får väl dra iväg o spionera lite i affärerna............har kanske tur att hitta nåt på rea :) klänning hade varit roligt att stassa omkring i...........kan ni se mej ? ha ha. Tänkte läsa något litet för Vincent.................tänkvärda ord på hans väg........ja känner att ja vill de :)

NU ska ja dricka mitt kaffe o inte tragga så mycke :) Ja kommer tillbaka igen om nån timme o talar om resultatet på vågen :/

Ha de gott så länge...............puss & kram

Kommentarer
Postat av: svärdottern

Klart du ska ha klänning! :) Kanonfint:)

Hoppas du fyndar på rean:)

2009-07-13 @ 11:51:45
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0