Flugor & sura gubbar ska va för sej själva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Då va de dagen innan midsommarafton.........tiden går alldeles för fort :( semestern närmar sej med stormsteg o sen e nästan denna sommaren slut oj va trist.

Ja ska plocka björkris till jobbet..........o hur kul e de i ösregn ? Nu har ja sagt de så nu får ja stå för de. Liam & Neah ska följa me mej, dom tycker de e lajbans :)

Sov länge idag :) A skulle tömma en brunn nu på morgonen o han kom en halvtimme försent o skyllde på att ja brukar ställa klockan..............grrrrrrrr jäkla beskyllningar.

Vi har fått så himla mycke flugor inne :( fattar inte va som hänt.......e de nån mer som drabbats av detta ?

Mina nära o kära ska fira midsommar på olika håll & så e ju livet..............på gott o ont . Ev. kommer I & J med barnen en runda :) Er andra önkar ja trevlig midsommar :)

Tackar Anneli för boktipset :) den ska ja ha fatt i ! Trevlig midsommar till dej o din familj............första veckan i juli har ja semester..............VI MÅSTE TRÄFFAS :) Ja hör av mej, o hoppas du har en e.m ledig :)

Ja kämpar på med maten.............även midsommarhelgen ska de räknas points, va så säkra på de :)

Kramar i massor till er alla............men glöm för all del inte att kramas med era nära o kära :)



Kommentarer
Postat av: Anneli

hallå där ...

trevlig midsommar själv...

Jag börjar min sem el föräldrarledighet v 28 , den 11 juli åker vi till Turkiet 2 veckor..jag bjuder hem mig till dig nån dag i v 28

2009-06-19 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0