Va e de bästa ja vet ? Min härliga familj såklart............love you :)

Godmorgon :)
Här vaknar man till strålande sol, o tänker........HAVET...............så hör ja på radion att de ska bli sämre väder vid lunchtid :(
Va gör man nu? Åker man dit ändå eller man blir hemma? Ah man ska väl inte måla fan på väggen innan man ens öppnat färgburken :) Ja har ju semester denna veckan o får ju offra mej lite.........här kör vi racet ut :)

Vaknade jätte tidigt i morse ( tio i sex ) o hade ännu ondare i lederna idag , sviterna efter flytten :(  jaja man får väl cykla en sväng o mjuka till dom lite :) Tittar ut nu, o de har redan kommit moln..................SKIT !!!!!!!

Men, men blir de dåligt väder så har ja att göra inomhus så de e ingen fara, brist på sysselsättning har ja inte :)
Skulle inte va dumt att bli färdig med mina små projekt inomhus heller :)

Var på Nova igår med M o handla på rean för mitt presentkort. Hittade faktiskt två fina sommarkjolar..........nu e de kul när man har gått ner nån storlek :) Måste köpa lite underkläder.................e de nån mer som e lika dålig som ja på att köpa de man har närmast kroppen.................bh o trosor ?
Vi va även på skopunkten o kolla lite men hittade inget :( men på Din sko gjorde vi några fynd :)
Kul att handla med mina barn..............vi har alltid jävligt roligt tillsammans....................vi kan bryta ihop över saker så vi inte kan röra oss ur fläcken :) handlar mest med töserna, men O e av samma skrot o kol som vi andra o har inte långt till skratt :) TACK FÖR MIN UNDERBARA FAMILJ JA ÄLSKAR ER !!!!!!!!!!

Nu ska ja gå ut bland molnen o dricka mitt morronkaffe...............hög mysfaktor på de :) Sen ska ja hänga en maskin tvätt e de tänkt...........lägre mysfaktor på de faktiskt :(

Ja önskar alla arbetande o semestrande männikor en bra dag :)         KRAM PÅ ER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0