Oj Oj Oj Oj !!!!!!!!!!!!!! De här va inte bra:(

Nej de här e inte bra:( När sjutton bloggade ja sist...............hmm de vet ja knappt själv :( va då upptagen.......de e fan sorgligt.
Nu får ja ta tag i de här !!

Här har de målats möblerats o donats ett bra tag, o däremellan jobbats :) De börjar likna nåt nu tycker ja...........tänk va lite målarfärg kan göra :) Vi skulle lagt klickgolv i de stora rummet i helgen som gick men, A ville få in sitt bränne istället , o de kan ja förstå:)Men så fort vi blir lediga båda samtidigt ska vi dra igång KUL!!

Jag har blivit väldigt aktiv, om ja får seja de själv :/ ja går på linedance på tisdagskvällar med min påg och ska gå på aquajogging med mina töser på söndagkvällar.........de e så himla kul ! särskillt kul att göra de med sina barn :)

När de gäller min vikt så har jag haft platå ett tag nu 16 kg, men hoppas dessa aktiviteterna ska hjälpa till att nå mina drygt 20 kg. Jag e taggad, men måste nog aktivera min kropp när ja e ledig :)

Nu ska ja gå o dammsuga o lägga i tvätt........ja e ledig idag o då blir de ju en massa sådana saker istället......TYVÄRR :(


Ha de bra alla där ute.......nu ska de bli skärpning, ja lovar :)             Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0